Sunday, August 29, 2010

Pro Pics


Ini antara pics terbaik dan tercanteeeek aku rasa yg aku amik menggunakan video cam aku...aku bangga giler. tak sangka beb...secantik ini pic nyer...mcm pakai kamera apa tuh...DSLR...sebut pun tak reti. hehehee... well, pic ni aku amik kat Sebuah resort di KuchingSarawak...sapa penah dengar Pantai Damai....angkat tangan dan kaki tingi2...heheeheh
situ la aku amik. aku tgk anak2 mat saleh ni khusyuk sangat main pasir...so aku amik la dari jauh dan zoom... pic ni mcm ada sentimental value plak kat aku....mcm kenangan2 lama aku je...masa kecik2...hehehee tapi aku tak la putih mcm depa ni....anak melayu la katakan...
syok tgk diaorg ni main. masa tue ada paip yg menitik airnya...so,, dgn skill yg tak seberapa ni aku cuba manipulate keadaan di situ. dan ternyata mcm profesional laaaaaa.....fuhhhhh....kakak aku cakap sekarang ni sesi mengangkat bakul aku.heeheheheh aku suka angkat bakul sendiri.nak tunggu org angkat lambat citer la....
well, selesai sesi angkat bakul.nak beli juadah berbuka posa plak.cincau dulu......

No comments:

Post a Comment