Friday, September 3, 2010

Semuttttttttttttttt!!!!

Alahai...kenapa la semut2 ni banyak tul kat rumah sewa aku niiiii......Benciret tol la.....penat aku alihkan semua brg2 supaya tak diserang semut. aku skrg ni dah jadi PEMBUNUH SEMUT di alam semesta ini. dah la bulan posa nak kesian pun tak jadi. abis pahala aku sebab membunuh semut....tensen oooo....serunding yang aku beli untuk ole2 ke kampung pun diserang semut....TENSIONNNNNNNNN....semut jaga kau. aku akan membunuh sampai ke anak cucu cicit kau.....
dah ku beli spray serai wangi di Mydin tapi kau tetap datang jugak.Teror tul la kau ni ye semut...nanti kau! aku balit kampung ni aku cari racun semut paling mujarab supaya hidup ku tenang tanpa semut....
semalam dan hari ni aku takde keja lain selain memerhatikan pergerakan semut2 di rumah aku tue....takut dia menemui makanan yg enak2 lantas terus memanggil kawan2 nya untuk menyerang makanan aku.adoiiiiiiiiiiii
Wahai semut2 sekalian, tlggggggggggggggg la balik rumah korg.jgn makan makanan aku tue.....penat weeeeiiiii....kalo tak aku bunuh korg beramai2.....
k la semut2 sekalian, aku nak buat thesis aku balit.mengganggu ketenteraman jiwa tol....

No comments:

Post a Comment